Títol:
|
Introducció al monogràfic COVID-19 i educació |
Autor/es
|
Amer, Joan
; Ballester, Lluís |
Matèries en català:
|
COVID-19 (Malaltia) ; Educació -- Illes Balears ; Pandèmia |
Matèries en castella:
|
COVID-19 ; Educación -- Baleares |
Matèries en anglès:
|
COVID-19 (Disease) ; Education -- Spain -- Balearic Islands ; Pandemic |
Resum-Abstract:
|
[cat] Aquest conjunt de treballs té com a objectiu donar suport a la presa de decisions en educació per a desenvolupar i implementar respostes educatives efectives davant la pandèmia de la COVID-19. Aquest document explica com les necessàries mesures d’aïllament social han interromput l’educació durant diversos mesos en tots els nivells educatius. En absència d’una estratègia intencional i efectiva per protegir l’oportunitat d’aprendre durant aquest període, aquesta interrupció causa greus dificultats als centres, al professorat, a l’alumnat i a les famílies; de totes aquestes, les que més preocupen són les greus pèrdues d’aprenentatge per als estudiants, així com l’impacte desigual d’aquestes dificultats. Aquest conjunt de treballs insisteix en la necessitat que els que tenen capacitat de decisió en diversos nivells del sistema educatiu desenvolupin plans per continuar la prestació de serveis educatius a través de modalitats de qualitat durant el necessari període de recuperació d’una certa normalitat, sense oblidar les mesures d’aïllament social atenuat del curs 2020-2021. Ofereix a més un marc de reflexions i experiències desenvolupades en el període d’aïllament més intens. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2020, pp 394-395 |
Identificador:
|
1889-805x |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |