Títol:
|
Cap a una escola inclusiva i coeducativa, què ens ha ensenyat el confinament |
Autor/es
|
Subirats, Marina
|
Matèries en català:
|
Educació ; COVID-19 (Malaltia) ; Epidèmies ; Pandèmia |
Matèries en castella:
|
COVID-19 ; Educación ; Epidemias |
Matèries en anglès:
|
Education ; COVID-19 (Disease) ; Pandemic |
Resum-Abstract:
|
[cat] La millor escola no és aquella que aconsegueix que el seu alumnat obtingui la mitjana més elevada de notes en els exàmens; la millor escola és la que sap potenciar els punts forts de cadascun dels nois i noies que se li confien, per tal de fer-ne bons ciutadans i ciutadanes, d’apoderar-los i donar-los l’autoconfiança que els permetrà de fer allò que poden i volen fer. És a dir, de preparar-los per a viure la seva vida dins de la comunitat en les millors condicions possibles. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2020, pp 16-25 |
Identificador:
|
1889-805x |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |