Registro completo



Accedir a l'exemplar

Títol:     Cap a una escola inclusiva i coeducativa, què ens ha ensenyat el confinament
Autor/es Subirats, Marina
Matèries en català: Educació ; COVID-19 (Malaltia) ; Epidèmies ; Pandèmia
Matèries en castella: COVID-19 ; Educación ; Epidemias
Matèries en anglès: Education ; COVID-19 (Disease) ; Pandemic
Resum-Abstract:  [cat] La millor escola no és aquella que aconsegueix que el seu alumnat obtingui la mitjana més elevada de notes en els exàmens; la millor escola és la que sap potenciar els punts forts de cadascun dels nois i noies que se li confien, per tal de fer-ne bons ciutadans i ciutadanes, d’apoderar-los i donar-los l’autoconfiança que els permetrà de fer allò que poden i volen fer. És a dir, de preparar-los per a viure la seva vida dins de la comunitat en les millors condicions possibles.
Font:  Anuari de l’educació de les Illes Balears 2020, pp 16-25
Identificador:  1889-805x
Tipus de document:  info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Avís legal:  All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess