Títol:
|
Associacions de pares i mares d’alumnes. La participació de les famílies com a col·lectiu |
Autor/es
|
Guerrero, Miquel Àngel
; Ferrer, Glòria ; Cebrián, Catalina |
Matèries en català:
|
Educació ; Família i escola -- Illes Balears -- Estadístiques -- Revistes |
Matèries en castella:
|
Familia y enseñanza -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès:
|
Education ; Home and school -- Spain -- Balearic Islands -- Statistics -- Periodicals |
Resum-Abstract:
|
[cat] Existeixen àmplies evidències que la participació de les famílies a l’escola, a més de constituir un dret i un deure, aporta grans beneficis tant als estudiants com a l’escola i als mateixos pares i mares. Aquesta participació millora la tasca dels docents i els resultats acadèmics, creant cohesió als centres educatius i sentiment de comunitat. Interessa destacar que aquesta participació és considerada, des de fa dècades, com un factor o element de qualitat educativa. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2019, pp 388-400 |
Identificador:
|
1889-805x |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |