Títol:
|
Plans d’innovació pedagògica: 120 docents, 4 illes, 1 il·lusió: 2016-2018 |
Autor/es
|
de la Calle, Susana
; Bonet, Francisca ; Fuentes, Myriam ; Salvà, Antoni ; Domínguez, Mònica ; Mascaró, Roser ; Vallcaneras, Marina ; Pol, Antònia ; Isern, Antònia ; Casas, Eva |
Matèries en català:
|
Educació ; Ensenyament Innovacions -- Illes Balears |
Matèries en castella:
|
Innovaciones educativas -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès:
|
Education ; Educational innovations -- Spain -- Balearic Islands |
Resum-Abstract:
|
[cat] Els centres que aquests dos cursos han participat del Pla d’innovació pedagògica (PIP) han esdevingut una vertadera xarxa. La integren centres de primària i de secundària que provenen de les diferents illes. L’avaluació formativa, les competències bàsiques, l’organització de centres i d’espais, les visites entre centres i l’observació entre iguals són alguns dels temes que s’hi han treballat i que ara s’estenen arreu de la comunitat educativa. ; [spa] Los centros que durante estos dos años han participado del Pla d’Innovació Pedagògica (PIP) han desarrollado una verdadera red. La integran centros de primaria y secundaria que provienen de las distintas islas. La evaluación formativa, las competencias básicas, la organización de centros y espacios, las visitas entre centros y la observación entre iguales son algunos de los temas con los que se ha trabajado y que ahora se expanden a lo largo de la comunidad educativa. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2018, pp 352-363 |
Identificador:
|
1889-805x |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |