|
Títol:
|
Fisioteràpia a l’entorn educatiu |
|
Autor/es
|
Capó-Juan, Miguel Ángel
|
|
Matèries en català:
|
Fisioteràpia per a infants ; Education |
|
Matèries en castella:
|
Educación Infantil |
|
Matèries en anglès:
|
Physical therapy for children ; Education |
|
Resum-Abstract:
|
[cat] L’alumne/a amb necessitats educatives especials motrius requereix per a la seva escolarització una adaptació i/o habilitació de l’entorn per poder desenvolupar tot el seu potencial. El fisioterapeuta com a component dels equips de suport i departaments d’orientació serà el responsable d’aquesta habilitació física i col·laborarà en el desenvolupament de les adaptacions curriculars pertinents. La coordinació d’aquest professional amb personal de diversos àmbits (educatiu, sanitari i social) facilitarà la inclusió de l’alumne/a a l’entorn educatiu. ; [spa] El/la alumno/a con necesidades educativas especiales de aspecto motor requiere para su escolarización una adaptación y/o habilitación de los espacios educativos para poder desarrollar todo su potencial. El fisioterapeuta como componente de los equipos de apoyo y departamentos de orientación será el responsable de esta habilitación física y colaborará en el desarrollo de las adaptaciones curriculares. La coordinación de este profesional con personal de diversos ámbitos (educativo, sanitario y social) facilitará la inclusión del alumno/a en el entorno educativo. |
|
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2016, pp 463-474 |
|
Identificador:
|
1889-805x |
|
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |