Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Gené, Maria |
Matèries en català: | Llengua i ensenyament ; Educació secundària |
Matèries en castella: | Lenguas -- Estudio y enseñanza |
Matèries en anglès: | Language and education ; Study and teaching (Secondary) |
Resum-Abstract: | [cat] Aquest estudi avalua l’impacte que té l’aprenentatge integrat de continguts i llengua estrangera (AICLE), implantat a través del programa de Seccions Europees a les Illes Balears, sobre la competència escrita dels estudiants d’anglès com a llengua estrangera al llarg de tres cursos d’educació secundària. Els resultats mostren que l’AICLE és beneficiós per a la producció escrita, si bé hi detectem limitacions que indiquen que cal posar més èmfasi pedagògic en l’escriptura a les aules. ; [spa] Este estudio evalúa el impacto del aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras (AICLE), implantado a través del programa de Secciones Europeas en las Islas Baleares, sobre la competencia escrita de estudiantes de inglés como lengua extranjera a lo largo de tres cursos de educación secundaria. Los resultados muestran que el AICLE es beneficioso para la producción escrita, aunque se detectan limitaciones que apuntan a la necesidad de un mayor énfasis pedagógico en la escritura en las aulas. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2016, pp 297-318 |
Identificador: | 1889-805x |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |