Títol:
|
Dels programes de diversificació curricular (PDC) als programes de millora de l’aprenentatge i el rendiment (PMAR): canvi de nom i qualque cosa més? |
Autor/es
|
Amer, Joan
; Mir, Andreu ; Félix, María |
Matèries en català:
|
Ensenyament Innovacions ; Educació ; Programes de millora de l'escola |
Matèries en castella:
|
Enseñanza, Sistemas de |
Matèries en anglès:
|
Educational innovations ; Education ; School improvement programs |
Resum-Abstract:
|
Analitzam el procés incipient d’aplicació dels PMAR en diferents contextos educatius. El nostre enfocament metodològic és qualitatiu i descriptiu. En primer lloc, cercam les maneres com els centres, a través dels equips docents, s’apropien dels PMAR i els despleguen. En segon lloc, volem esbrinar la manera com viu l’alumnat i les famílies la seva participació en els programes, quins elements diferencials en destaquen i la manera com la situen en les narracions de les seves trajectòries educatives. ; Analizamos el incipiente proceso de aplicación de los PMAR en diferentes contextos educativos. Nuestro enfoque metodológico es cualitativo y descriptivo. En primer lugar, buscamos de qué maneras los centros, a través de los equipos docentes, se apropian y despliegan los PMAR. En segundo lugar, queremos saber cómo vive el alumnado y las familias su participación en el programa, qué elementos diferenciales destacan del mismo y cómo lo sitúan en las narraciones de sus trayectorias educativas. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2016, pp 122-135 |
Identificador:
|
1889-805x |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |