Registro completo | |
---|---|
Accedir a l'exemplar |
|
Títol: | Ambients com a filosofia educativa. Experiència de l’etapa d’infantil |
Autor/es | Zarrias, Esther ; Icasuriaga, Sandra |
Matèries en català: | Educació ; Entorn escolar ; Educació infantil |
Matèries en castella: | Educación Infantil -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès: | Education ; School environment ; Study and teaching (Preschool) |
Resum-Abstract: | Aquest article presenta una experiència pedagògica al segon cicle d’educació infantil, a partir d’una mirada educativa renovada, activa i viva, en què els infants són els vertaders protagonistes del seu aprenentatge i del seu creixement personal. Al mateix temps, posa de manifest les fonamentacions pedagògiques i curriculars que la sustenten. ; Este artículo presenta una experiencia pedagógica en el segundo ciclo de educación infantil, desde una mirada educativa renovada, activa y viva, en la que los niños son los verdaderos protagonistas de su aprendizaje y de su crecimiento personal. Asimismo, pone de manifiesto los fundamentos pedagógicos y curriculares que lo sustentan. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2015, pp 348-358 |
Identificador: | 1889-805x |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |