Títol:
|
Un cas d’estudi i reflexió: la proporció pública/concertada a l’illa de Menorca |
Autor/es
|
Alzina Seguí, Pere
|
Matèries en català:
|
Educació ; Escoles -- Illes Balears -- Menorca |
Matèries en castella:
|
Escuelas -- Baleares (Comunidad Autónoma) -- Menorca |
Matèries en anglès:
|
Education ; Schools -- Spain -- Balearic Islands -- Minorca |
Resum-Abstract:
|
[cat] Aquest treball pretén donar a conèixer la relació existent a l’illa de Menorca entre l’escola pública i la concertada (no hi ha centres privats). En l’estudi veiem com l’escola pública acull més del 70% de l’alumnat i la concertada, al llarg dels anys estudiats, va baixant fins a un 20% d’acolliment. S’analitzen les causes parlant amb els seus interlocutors i s’aprofundeix en una anàlisi seriosa que, en principi, no obvia cap aspecte controvertit. ; [spa] Este trabajo pretende dar a conocer la relación existente en la isla de Menorca entre la escuela pública y la escuela concertada (no hay centros privados). En el estudio comprobamos como la escuela pública acoge a más del 70% del alumnado y la concertada, a lo largo de los años estudiados, va bajando hasta un 20% de los alumnos en edad escolar. Se analizan las causas hablando con los interlocutores y se profundiza en un análisis serio que, en principio, no obvia ningún aspecto controvertido. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2015, pp 66-87 |
Identificador:
|
1889-805x |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |