Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Pons Fanals, Fernando |
Matèries en català: | Educació -- Illes Balears -- Menorca ; Educació |
Matèries en castella: | Educación -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès: | Education Spain -- Balearic Islands -- Minorca ; Education |
Resum-Abstract: | [cat] En aquest article pretenem donar a conèixer l'estructura organitzativa de l'escola i l'ajuntament per afavorir i dinamitzar la participació infantil al nostre poble, a partir de dos eixos centrals: - aprendre a participar, participant - escoltar, interpretar i tenir en compte les veus dels infants, pot ajudar - -els adults- a prendre decisions que millorin el benestar de tota la comunitat ; [spa] En este articulo pretendemos dar a conocer la estructura organizativa de la escuela y el ayuntamiento para favorecer y dinamizar la participación infantil en nuestro pueblo, a partir de dos ejes centrales: - a participar se aprende participando - escuchar, interpretar y tener en cuenta las voces de los ninos y ninas, puede ayudar -a los adultos- a tomar decisiones que mejoren el bienestar de toda la comunidad |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2010, pp 364-373 |
Identificador: | 1889-805x |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |