Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Vidaña Fernández, Luis |
Matèries en català: | Educació |
Matèries en castella: | Educación |
Matèries en anglès: | Education |
Resum-Abstract: | [cat] En aquest capítol de l’Anuari pretenem: - Continuar en la línia dels dos anys precedents,amb la presentació de les dades de l’alumnat estranger a les Illes Balears corresponents al curs escolar 2005-2006, des d’una perspectiva de continuïtat. - Indicar els resultats dels programes institucionals d’atenció i/o suport a l’alumnat estranger desenvolupats per la Conselleria d’Educació: professorat de suport, formació específica del professorat per atendre les necessitats específiques d’aquest alumnat, tallers interculturals, etc. - Analitzar els resultats acadèmics de l’alumnat estranger en relació amb la resta de l’alumnat autòcton i detectar les propostes que els centres educatius proposen com a mecanismes de millora de la situació actual. ; [spa] En este capítulo del anuario pretendemos: - Continuar en la línia de los dos años precedentes, con la presentación de los datos del alumnado extranjero en las Islas Baleares, correspondientes al curso escolar 2005/2006, des de una perspectiva de continuidad. - Indicar los resultados en relación a los programas institucionales de atención y apoyo al alumnado extranjero desarrollados por la Conselleria de Educación: profesorado de apoyo, formación específica del professorado para atender las necesidades específicas de este alumnado, los talleres interculturales, etc. - Analizar los resultados académicos del alumnado extranjero en relación al resto del alumnado autóctono y detectar las propuestas que los centros educativos proponen como mecanismos de mejora de la situación actual. |
Font: | Anuari de l’educació de les Illes Balears 2006, pp 196-236 |
Identificador: | 8461131134 |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |