Títol:
|
L’educació secundària obligatòria a les Balears: situació i perspectives |
Autor/es
|
Catalan Fernàndez, Albert
; Rayó Ferrer, Miquel |
Matèries en català:
|
Educació ; Ensenyament secundari -- Illes Balears |
Matèries en castella:
|
Enseñanza secundaria -- Baleares (Comunidad Autónoma) |
Matèries en anglès:
|
Education ; Study and teaching (Secondary)-- Spain -- Balearic Islands |
Resum-Abstract:
|
El present treball analitza la situació actual de l’educació secundària obligatòria (ESO) a les Illes Balears; ofereix algunes dades significatives; fa una breu reflexió sobre els models contraposats que les dues darreres lleis del sistema educatiu (LOGSE i LOCE) proposen per a aquesta etapa educativa; exposa els principals problemes de l’etapa, a més de suggerir algunes de les principals qüestions del futur més immediat, sense oblidar de fer un esment a la crítica situació d’indefinició pel que fa a l’aplicació de la Llei orgànica de qualitat de l’educació (LOCE) a causa de la nova situació política a l’Estat després de les eleccions del dia 14 de març. ; El presente trabajo contempla la situación actual de la educación secundaria obligatoria (ESO) en las Islas Baleares; ofrece algunos datos significativos; hace una breve reflexión sobre los modelos contrapuestos que las dos últimas leyes del sistema educativo (LOGSE y LOCE) proponen para esta etapa educativa; expone los principales problemas de la etapa, además de sugerir alguna de las principales cuestiones de su más inmediato futuro, sin olvidar una mención a la crítica situación de indefinición por lo que hace a la aplicación de la Ley orgánica para la calidad educativa (LOCE) debida a la nueva situación política en el Estado tras las elecciones generales del 14 de marzo. |
Font:
|
Anuari de l’educació de les Illes Balears 2004, pp 62-79 |
Identificador:
|
8460935302 |
Tipus de document:
|
info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal:
|
All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |