Abstract
|
El projecte que es proposa pretén desenvolupar una nova aplicació de suport a la planificació i coordinació de les proves d’avaluació contínua dels estudis de l’EPS. L’aplicació donarà suport a diferents grups i tipus d'usuaris, que podran realitzar diferents operacions, depenent del perfil que ocupen. L’aplicació facilitarà la visualització de les proves ja existents de les distintes assignatures, donarà suport per tal d’evitar solapaments i a balancejar la dedicació de l’alumnat d’un mateix semestre i curs. A continuació es resumeixen les principals funcionalitats de l’aplicació. Els Caps d’estudis de l'EPS: tenir una visió global de les proves d’avaluació contínua de l'estudi, per cursos i semestres. Podran filtrar aquestes proves segons diferents criteris: assignatura, semestre, curs o temàtica; millorar la coordinació entre proves d’avaluació contínua, tant horitzontal com vertical; gestionar les dades necessàries pels processos de gestió de qualitat i/o acreditació dels estudis. El Professorat: afegir noves proves d’avaluació contínua; consultar les proves d’avaluació contínua d’altres assignatures. Evitar solapaments; filtrar les proves de la mateixa assignatura/semestre/curs/temàtica. L’Alumnat: consultar les proves d’avaluació contínua. L'alumnat podrà disposar d’una visió centralitzada de totes les proves d’avaluació contínua d’un semestre. D’aquesta manera podrà planificar millor la dedicació a cada assignatura i obtenir un major rendiment acadèmic; filtrar les proves de la mateixa assignatura/semestre/curs/temàtica; marcar les proves d’avaluació ja realitzades, introduint la qualificació obtinguda. Les Entitats col·laboradores de l'EPS: les entitats col·laboradores de l’EPS, representen organismes i institucions que ofereixen seminaris, tallers i activitats extra-acadèmiques; consultar les proves d’avaluació contínua per poder determinar en quin moment del semestre és més adequat oferir aquestes activitats; filtrar les proves de la mateixa assignatura/semestre/curs/temàtica; proposar una col·laboració en alguna assignatura concreta, en el moment en què els estudiants no tenguin proves d’avaluació planificades. |