Registre complet
Títol del projecte Treballar l'evolució de l'escola i l'educació musical a través de testimonis i experiències personals des de l'aprenentatge realista i cooperatiu
Codi del projecte PID212251
Investigador principal Xavier Motilla Salas
Membres de l'equip Juan José Burgués Mestre ; Llorenç Gelabert Gual ; Avelina Miquel Lara.
Resum El PID212251Treballar l'evolució de l'escola i l'educació musical a través de testimonis i experiències personals des de l'aprenentatge realista i cooperatiu es desenvolupà durant el 1r semestre del curs 2021-22 amb valoracions positives per part de l'alumnat. Els resultats en format pòster, comunicació oral i publicacions d'ells (un d'ells en premsa encara) s'adjunten a continuació.
Referències

Motilla, Xavier; Gelabert, Llorenç (2021). Reflexionar sobre la evolución de la escuela y la educación musical desde el aprendizaje realista y cooperativo en la formación de docentes, en I. Aznar, C. Rodríguez, M. Ramos, G. Gómez, Desafíos de la investigación y la innovación educativa ante la sociedad inclusiva (pp. 77-88). Dykinson. ISBN: 978-84-11221024-8.

Motilla, Xavier; Gelabert, Llorenç; Burgués, Juan José; Miquel, Avelina (2022): Treballar l’evolució de l’escola i l’educació musical, en E. Aguilar-Mediavilla, J. Vidal, M.M Vanrell (Ed.), Llibre de Resums. IV Jornades de Recerca i Innovació Educativa. Educació basades en evidències: Establint el pont entre la recerca i la pràctica educativa (pp. 99-100). IRIE. ISBN: 978-84-09-39115-8.

Motilla, Xavier; Gelabert, Llorenç (2022): Trabajar y reflexionar en la formación de maestros en asignaturas histórico-educativas y pedagógico-musicales desde el aprendizaje realista y cooperativo, en IV Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: Retos de la actualización en la enseñanza de las Áreas de Conocimiento. Dykinson [en premsa].