Registre complet
Títol del projecte Motivarem a l'alumnat mitjançant l'avaluació basada en eines de gamificació i la classe invertida?
Codi del projecte PID212225
Investigador principal Joana Maria Ramis Morey
Membres de l'equip Pedro Tauler Riera ; Marta Monjo Cabrer ; Ana María Proenza Arenas ; Catalina Amadora Pomar Oliver ; Antoni Sureda Gomila.
Resum S’han implementat (1) clases invertides amb vídeos interactius que tenien incorporades preguntes sobre els conceptes clau del tema, vinculant la resolució d’aquestes preguntes a l’avaluació de l’assignatura (2) insígnies a Moodle vinculades a la realització de diferents activitats voluntàries. S’ha obtingut un elevat grau de satisfacció de l’alumnat, i una millora en els resultats d’avaluació.
Referències

Joana M. Ramis, Catalina A. Pomar, Bárbara Reynés, Marta Monjo, Ana M. Proenza. ""Aula invertida en las prácticas de laboratorio general de bioquímica"". Presentación en póster. 44º Congreso Nacional de la Sociedad Española de Bioquímica y Biología Molecular. Málaga, 6-9 de Septiembre de 2022.

Joana M. Ramis, Antoni Sureda, Pedro Tauler. ""Implementación de la gamificación mediante el uso de insígnias en la asignatura Bioquímica y Nutrición"". Presentación en póster. 44º Congreso Nacional de la Sociedad Española de Bioquímica y Biología Molecular. Málaga, 6-9 de Septiembre de 2022.