Examina


Document IA en acción: Revolucionando la Redacción de TFGs en Edificación con ChatGPT [PID232516]
Joaquín Guillermo Ruiz Pinilla  | Veure registre complet

Document Impacte de la IA generativa per a la resolució de problemes i casos pràctics a Química [PID242613]
Francisco Antonio Casado Carmona  | Veure registre complet

Document Implantació de les TIC contemporànies en el procés d’aprenentatge [PID222419]
Inna Tsener  | Veure registre complet

Document Implantació de les TIC contemporànies en el procés d’aprenentatge [PID242603]
Italo Raúl Arbulú Villanueva  | Veure registre complet

Document Implantación de un modelo de evaluación por competencias objetiva estructurada (ECOE) en las asignaturas de Prácticum (prácticas externas) del Grado de Fisioterapia [PID212229]
Juan Carlos Fernández Domínguez  | Veure registre complet

Document Implementació de l'aprenentatge significatiu a través d’una activitat pràctica entre alumnes dins l'assignatura ""Tècniques d'Investigació al laboratori"" del Màster en Nutrigenòmica i Nutrició Personalitzada [PID212209]
Bàrbara Reynés Miralles  | Veure registre complet

Document Implementació de la metodologia Aprenentatge per Servei (ApS) en la Gestió del Risc de l’Arbrat Urbà de la Universitat de les Illes Balears [PID242657]
Armando Román Alorda  | Veure registre complet

Document Implementació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (agenda 2030) als estudis de grau des d’una perspectiva cientificotècnica interdisciplinar [PID222432]
Julián García Comendador  | Veure registre complet

Document Implementación de un aprendizaje basado en problemas relacionados con los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) en las asignaturas de Estadística y Epidemiología, Salud Pública y Comunitaria en el grado de Enfermería. [PID222455]
Sergio Fresneda Genovard  | Veure registre complet

Document Implica't, crea i connecta el saber professional (Grau de Mestre d’Educació Primària i Doble Grau) [PID222439]
Maria Rosa Rosselló Ramon  | Veure registre complet

Document IMPLICA'T: compartint el procés de identitat professional docent a Educació Infantil [PID212234]
Maria Jerònima Ferrer Ribot  | Veure registre complet

Document Implica't: el rol docent a l'etapa d'educació infantil [PID222409]
Carme Pinya Medina  | Veure registre complet

Document Implica’t, Connecta i Crea: Identitat professional i coordinació docent en la formació inicial [PID242649]
Carme Pinya Medina  | Veure registre complet

Document Impliquem activament l’alumnat de Medicina en l’avaluació continuada dels seminaris teòric-pràctics de l’assignatura Bioquímica i Biologia Molecular II. [PID222443]
Mariona Palou March  | Veure registre complet

Document Incorporación de la perspectiva de género en la asignatura de fisioterapia legislación sanitaria. [PID212226]
José Antonio Mingorance Rubiño  | Veure registre complet

Document Influencers en el món de l’educació [PID212202]
Aina Maria Galmés Panadés  | Veure registre complet

Document INNOMICRO: Transformant l'ensenyament amb estratègies modulars i contingut personalitzat en Microbiologia [PID232504]
Antonio Doménech Sánchez  | Veure registre complet

Document Innovació en l’avaluació de les pràctiques de “Mètodes i Tècniques en Biologia Molecular”: un enfocament basat en labmeetings cooperatius [PID242642]
Mercedes Nadal Serrano  | Veure registre complet

Document Integració Curricular i Aprenentatge Basat en Casos en el Grau de Treball Social [PID242614]
Tatiana Casado de Staritzky  | Veure registre complet

Document Integració de la Intel·ligència Artificial en el Desenvolupament de Recursos Didàctics per donar suport a assignatures del Grau de Geografia de la Universitat de les Illes Balears [PID242658]
Maurici Ruiz Pérez  | Veure registre complet

Document Inteligencia artificial y su uso en la generación del diseño de espacios arquitectónicos [PID232505]
Antonio Fernández Coca  | Veure registre complet

Document Intelligencia artificial: angel or demon? Aplicacions didàctiques i aspectes ètics en l’aprenentatge de les destreses orals i escrites en llengua anglesa als graus d’Estudis Anglesos, Hoteleria i Turisme [PID242653]
Lucrecia Rallo Fabra  | Veure registre complet

Document Introducció de la realitat augmentada a les pràctiques de laboratori. [PID212222]
Joan Josep Cerdà Pino  | Veure registre complet

Document INVERTGAME: Ús de Classes Invertides Gamificades com eina de millora dels resultats acadèmics d’una assignatura pràctica del grau de Biologia [PID232508]
Emilia Amengual Cladera  | Veure registre complet