Biblioteca Digital IRIE
»
Projectes d'Innovació Docent
»
Preferències
|
Ajuda
|
Login
Examina
Títol del projecte
Codi del projecte
Investigador principal
Resum
Paraula clau
Cerca de text
Advanced Search
Projecte
Investigador principal
Membres de l'equip
Any
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
l
m
o
p
r
s
t
u
v
IA en acción: Revolucionando la Redacción de TFGs en Edificación con ChatGPT [PID232516]
Joaquín Guillermo Ruiz Pinilla
|
Veure registre complet
Impacte de la IA generativa per a la resolució de problemes i casos pràctics a Química [PID242613]
Francisco Antonio Casado Carmona
|
Veure registre complet
Implantació de les TIC contemporànies en el procés d’aprenentatge [PID222419]
Inna Tsener
|
Veure registre complet
Implantació de les TIC contemporànies en el procés d’aprenentatge [PID242603]
Italo Raúl Arbulú Villanueva
|
Veure registre complet
Implantación de un modelo de evaluación por competencias objetiva estructurada (ECOE) en las asignaturas de Prácticum (prácticas externas) del Grado de Fisioterapia [PID212229]
Juan Carlos Fernández Domínguez
|
Veure registre complet
Implementació de l'aprenentatge significatiu a través d’una activitat pràctica entre alumnes dins l'assignatura ""Tècniques d'Investigació al laboratori"" del Màster en Nutrigenòmica i Nutrició Personalitzada [PID212209]
Bàrbara Reynés Miralles
|
Veure registre complet
Implementació de la metodologia Aprenentatge per Servei (ApS) en la Gestió del Risc de l’Arbrat Urbà de la Universitat de les Illes Balears [PID242657]
Armando Román Alorda
|
Veure registre complet
Implementació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (agenda 2030) als estudis de grau des d’una perspectiva cientificotècnica interdisciplinar [PID222432]
Julián García Comendador
|
Veure registre complet
Implementación de un aprendizaje basado en problemas relacionados con los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) en las asignaturas de Estadística y Epidemiología, Salud Pública y Comunitaria en el grado de Enfermería. [PID222455]
Sergio Fresneda Genovard
|
Veure registre complet
Implica't, crea i connecta el saber professional (Grau de Mestre d’Educació Primària i Doble Grau) [PID222439]
Maria Rosa Rosselló Ramon
|
Veure registre complet
IMPLICA'T: compartint el procés de identitat professional docent a Educació Infantil [PID212234]
Maria Jerònima Ferrer Ribot
|
Veure registre complet
Implica't: el rol docent a l'etapa d'educació infantil [PID222409]
Carme Pinya Medina
|
Veure registre complet
Implica’t, Connecta i Crea: Identitat professional i coordinació docent en la formació inicial [PID242649]
Carme Pinya Medina
|
Veure registre complet
Impliquem activament l’alumnat de Medicina en l’avaluació continuada dels seminaris teòric-pràctics de l’assignatura Bioquímica i Biologia Molecular II. [PID222443]
Mariona Palou March
|
Veure registre complet
Incorporación de la perspectiva de género en la asignatura de fisioterapia legislación sanitaria. [PID212226]
José Antonio Mingorance Rubiño
|
Veure registre complet
Influencers en el món de l’educació [PID212202]
Aina Maria Galmés Panadés
|
Veure registre complet
INNOMICRO: Transformant l'ensenyament amb estratègies modulars i contingut personalitzat en Microbiologia [PID232504]
Antonio Doménech Sánchez
|
Veure registre complet
Innovació en l’avaluació de les pràctiques de “Mètodes i Tècniques en Biologia Molecular”: un enfocament basat en labmeetings cooperatius [PID242642]
Mercedes Nadal Serrano
|
Veure registre complet
Integració Curricular i Aprenentatge Basat en Casos en el Grau de Treball Social [PID242614]
Tatiana Casado de Staritzky
|
Veure registre complet
Integració de la Intel·ligència Artificial en el Desenvolupament de Recursos Didàctics per donar suport a assignatures del Grau de Geografia de la Universitat de les Illes Balears [PID242658]
Maurici Ruiz Pérez
|
Veure registre complet
Inteligencia artificial y su uso en la generación del diseño de espacios arquitectónicos [PID232505]
Antonio Fernández Coca
|
Veure registre complet
Intelligencia artificial: angel or demon? Aplicacions didàctiques i aspectes ètics en l’aprenentatge de les destreses orals i escrites en llengua anglesa als graus d’Estudis Anglesos, Hoteleria i Turisme [PID242653]
Lucrecia Rallo Fabra
|
Veure registre complet
Introducció de la realitat augmentada a les pràctiques de laboratori. [PID212222]
Joan Josep Cerdà Pino
|
Veure registre complet
INVERTGAME: Ús de Classes Invertides Gamificades com eina de millora dels resultats acadèmics d’una assignatura pràctica del grau de Biologia [PID232508]
Emilia Amengual Cladera
|
Veure registre complet
Legal
|
Crèdits
|
Contacte
|
OAI Records
|
Admin
Biblioteca digital desenvolupada per l'
Àrea de Biblioteca, Documentació i Arxiu, Unitat de Digitalització i Preservació Digital.