Examina


Document L'aprenentatge de la tecnologia BIM (Building Information Modeling) a l'àmbit de l'eficiència i la sostenibilitat en la construcció Adaptació al Pla BIM [PID242627]
Susana Hormigos Jiménez  | Veure registre complet

Document L'avaluació en les assignatures de pràctiques de laboratori com a eina del procés d'aprenentatge i via per la millora de la coordinació docent. [PID222423]
Joan Torrens Serra  | Veure registre complet

Document La exposición oral en el aula universitaria: una aproximación didáctica profesionalizadora y transversal. [PID222415]
Estela Garcia Alcaraz  | Veure registre complet

Document La formació inicial del professorat de Secundària: diagnòstic i propostes de millora (1) [PID242641]
Mercè Morey López  | Veure registre complet

Document La gamificació mitjançant realitat augmentada com a element per a la millora de la motivació i l'aprenentatge dels estudiants [PID222453]
Santos Urbina Ramírez  | Veure registre complet

Document La igualdad efectiva entre todas las personas, a través de la mirada de las y los estudiantes de Derecho [PID222411]
Catalina Pons-Estel Tugores  | Veure registre complet

Document La Infermeria Psicosocial. Aspectes de millora per a l’aprenentatge. [PID222446]
Mireia Guillén Solà  | Veure registre complet

Document La integració transversal de pràctiques de laboratori en el Grau d’Enginyeria Industrial com a eina d’aprenentatge professionalitzador i avaluació formativa [PID242648]
Rafel Perelló Roig  | Veure registre complet

Document La intel·ligència artificial com a eina per afavorir l’aprenentatge autoregulat [PID242663]
Santos Urbina Ramírez  | Veure registre complet

Document La participació de l’alumnat a l’avaluació mitjançant eines electròniques integrades a Moodle i ús de l’entorn e-FLOASS [PID232524]
Victòria Quesada Serra  | Veure registre complet

Document La utilización de mapas mentales como técnica de estudio para reforzar el aprendizaje del alumnado [PID222429]
Josep Gunnar Horrach Armo  | Veure registre complet

Document Las redes sociales como nuevo método de aprendizaje [PID212250]
Teresa López Tur  | Veure registre complet

Document Les possibilitats de les aplicacions de creació i difusió de contingut com a eina pedagògica. [PID222406]
Avelina Miquel Lara  | Veure registre complet

Document Les veus del paisatge. Fotoveu i interpretació cultural de l’entorn quotidià [PID242645]
Juan Carlos Oliver Torelló  | Veure registre complet

Document Les vies metabòliques a partir de les cartes: confecció d’un joc de taula de Biologia Molecular i Control Metabòlic [PID222422]
Joan Ribot Riutort  | Veure registre complet

Document Lèxic amb fins específics: mesurament i millora del seu aprenentatge en els estudiants de grau a través de mètodes col·laboratiu [PID212244]
Pedro Guijarro Fuentes  | Veure registre complet

Document Llengua normativa i ensenyament significatiu: entre la teoria i la pràctica [PID232515]
Ivan Solivellas Ugena  | Veure registre complet

Document L’aprenentatge i comprensió de textos de ciències socials als estudis de pedagogia [PID212231]
Maria Antònia Gomila Grau  | Veure registre complet

Document L’assignatura El marc legal de la biologia: Integració dels aspectes legals i la normativa de la investigació animal i clínica i els estudis i gestió ambientals [PID212247]
Silvia Tejada Gavela  | Veure registre complet

Document L’Enfocament de Gènere i Basat en Drets Humans (EGiBDH) al Treball Social [PID242632]
Paloma Martín Martín  | Veure registre complet

Document L’orientació integral als centres educatius de les Illes Balears, element clau per reduir l’abandonament universitari als estudis de la Facultat d’Economia i Empresa? [PID222435]
Margarita Payeras Llodra  | Veure registre complet

Document L’ús de la tecnologia BIM (Building Information Modeling) per afavorir el treball col·laboratiu a classe i l'aprenentatge en l'àmbit de la sostenibilitat a l'edificació [PID222456]
Susana Hormigos Jiménez  | Veure registre complet

Document L’ús del Google My Maps com eina d’aprenentatge actiu en el camp de l’educació patrimonial. [PID212239]
Miquel Àngel Coll Ramis  | Veure registre complet