Registro completo | |
---|---|
![]() Accedir a l'exemplar |
|
Títol: |
![]() |
Autor/es | Alexandra Lizana Carrió |
Matèries en català: | Ensenyament--Innovacions ; Tecnologia educativa ; Intel·ligència artificial--Aplicacions a l'educació |
Matèries en castellà: | Enseñanza--Innovaciones ; Tecnología educativa ; Inteligencia artificial--Aplicaciones a la educación |
Matèries en anglès: | Educational innovations ; Educational technology ; Artificial intelligence--Educational applications Advanced |
Resum-Abstract: | Eines intel·ligents per a una educació més eficient: La intél·ligència artificial (lA) emergeix com un aliat estratègic a l'aula, ja que facilita la revisió de tasques, la correcció de textos i el seguiment de l'alumnat. Integrar-la amb criteri millora la qualitat educativa. Però cal sempre mantenir el judici pedagògic del professorat i là relació humana amb els estudiants · |
Font: | Campus Obert. Última Hora, 27 de mayo de 2025 |
Identificador: | 1578-6323 |
Tipus de document: | info:eu-repo/semantics/article ; info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Avís legal: | All rights reserved ; info:eu-repo/semantics/openAccess |