Project title
|
Flashcards virtuals com a recurs didàctic per assignatures jurídiques
|
Project code
|
PID222416 |
Lead investigator
|
Francisca Maria Rosselló Rubert
|
Team members
|
Maria del Mar Crespí Ferriol ; Maria Isabel Montserrat Sánchez-Escribano ; Felip Alba Cladera ; Apol·lònia Martínez Nadal. |
Abstract
|
Les flashcards són targetes didàctiques virtuals (vía plataforma Brainscape) amb una pregunta a un costat i la resposta i informació addicional a l’altre. Volem emprar-les per l’ assimilació i reforç memorístic de conceptes jurídics, amb controls periòdics d’autoavaluació i d’avaluació continuada. |
Final report
|
Els resultats del nostre PID s’han orientat envers a dos entorns diferents i complementaris. En primer lloc, a la millora de la identificació, comprensió, síntesi i memorització de conceptes jurídics i idees importants dins del temari de les assignatures vinculades per part dels alumnes, mitjançant les flashcards com a eina d’autoaprenentatge i autoavaluació. Alhora, en coherència amb la promoció de l’ús de la tecnologia a la docència, i amb intenció de donar màxima difusió al nostre PID, hem participat al VII Congrés online “Innovagogía 2024”. L’hem considerat adient per ser un dels més grans congressos sobre educació a l’actualitat: en aquesta edició, amb 803 participants de 16 països (138 universitats i altres entitats educatives). La comunicació es publicarà a un monogràfic editat per Dykinson (SPI-Q1 en Educació i en Dret). A més, té possibilitats, segons les positives valoracions del Comité Científic, de ser proposada per publicar-se, a més, a les revistes IJERI i Hekademos. |
References
|
Rosselló, F. M. y Monsterrat, I., (en prensa), Flashcards virtuales como recurso didáctico para asignaturas jurídicas, en (monográfico del VII Congreso Internacional Innovagogía 2024,en prensa). Editorial Dykinson |