Biblioteca Digital de les Illes Balears
»
IN - Revista electrónica de Investigación e Innovación Educativa y Socioeducativa
»
Preferències
|
Ajuda
|
Login
Examina
Titols
Autor
Resum
Text complet
Paraula clau
Any de publicació
Matèria en catalá
Matèria en anglès
Cerca de text
Advanced Search
títol
Autor
Matèries
Any
2008
2009
2011
2012
2013
Aplicando mapas conceptuales en teoria de autómatas para evaluar aprendizaje significativo
-
Veloz Ortiz, Jorge Fdo.
;
Veloz Ortiz, Luis Efrén
;
Rodríguez Moreno, Iovanna
;
González, Fermín
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 161-168
- 9 p. -
Ver registro completo
Cap a una educació plurilingüe: una proposta d’investigació-acció
-
Rosselló Lozano, Virginia
IN 2011, vol. 2, núm. 2, pp. 001-018
- 17 p. -
Ver registro completo
El pensamiento de Hannah Arendt, una visión global
-
Riera Díaz, Pilar
IN 2011, vol. 2, núm. 2, pp. 075-094
- 21 p. -
Ver registro completo
El portafoli de l’estudiant: un model d’avaluació per als ensenyaments professionals de música
-
Gil Asensio, Vicent
IN 2011, vol. 2, núm. 2, pp. 039-048
- 11 p. -
Ver registro completo
El seminari d'aprenentatge significatiu de n'Antoni Ballester a l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la Universitat de les Illes Balears
-
Bordoy Matamalas, Mª Antònia
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 075-092
- 19 p. -
Ver registro completo
Els mapes conceptuals en el tercer cicle de l’educació primària. Una pràctica diària a l’aula
-
Calviño Andreu, Celso
;
Sampol Fornés, Jerònia Francina
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 147-160
- 15 p. -
Ver registro completo
Grupo de investigación: interdisciplinar de didáctica de las ciencias (GIDIC). Universidad Pública de Navarra
-
González, Fermín M.
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 125-146
- 23 p. -
Ver registro completo
La Educación en el siglo XXI . Retos y recursos para afrontarlos
-
González, Fermín
;
Guardián, Beatriz
;
Veloz, Jorge
;
Rodríguez Iovanna
;
Veloz, Efren
;
Ballester, Antoni
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 011-028
- 9 p. -
Ver registro completo
La teoría del aprendizaje significativo: una revisión aplicable a la escuela actual
-
Rodríguez Palmero, Mª Luz
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 029-050
- 23 p. -
Ver registro completo
La tutoria i el tutor avui
-
Giner Tarrida, Antoni
IN 2011, vol. 2, núm. 2, pp. 095-102
- 9 p. -
Ver registro completo
Las Competencias y/o Capacidades básicas
-
Pintado, Joan Miquel
IN 2011, vol. 2, núm. 2, pp. 049-074
- 27 p. -
Ver registro completo
Los mapas conceptuales como organizadores del proceso de enseñanza-aprendizaje: los itinerarios de aprendizaje
-
Salinas, Jesús
;
Benito, Bárbara de
;
Darder, Antònia
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 063-074
- 13 p. -
Ver registro completo
L’activitat física i l’esport com a mitjà d’integració social i transmissió de valors a joves socialment desfavorits
-
Muñoz Socias, A. J
IN 2011, vol. 2, núm. 2, pp. 019-038
- 21 p. -
Ver registro completo
Perspectiva de Género un planteamiento para la Enseñanza de Compiladores mediante Mapas Conceptuales
-
Rodríguez Moreno, Iovanna
;
Guardián Soto, Beatriz
;
Veloz Ortiz, Jorge
;
González García, Fermín
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 169-178
- 11 p. -
Ver registro completo
PIDEC. Una experiencia de investigación en enseñanza de las ciencias
-
Caballero Sahelices, Concesa
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 093-106
- 15 p. -
Ver registro completo
Presentación de las actividades que lleva a cabo el grupo ORIÓN de investigación del área de óptica de la Universidad de Extremadura
-
Suero López, M. Isabel
;
Pérez Rodríguez, Ángel Luis
;
Pardo Fernández, Pedro J.
;
Martínez Borreguero, Guadalupe
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 107-124
- 19 p. -
Ver registro completo
UVE de Gowin instrumento metacognitivo para un aprendizaje significativo basado en competencias
-
Guardian Soto, Beatriz Dolores
;
Ballester Balmori, Antoni
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 051-062
- 13 p. -
Ver registro completo
Legal
|
Crèdits
|
Contacte
|
OAI Records
|
Admin
Biblioteca digital desenvolupada per l'
Àrea de Biblioteca, Documentació i Arxiu, Unitat de Digitalització i Preservació Digital.