»
Educació i Cultura. Revista Mallorquina de Pedagogia
»
Preferències
|
Ajuda
|
Login
Examina
Titols
Autor
Resum
Text complet
Paraula clau
Any de publicació
Matèria en catalá
Matèria en anglès
Cerca de text
Formulari de cerca
Advanced Search
títol
Autor
Matèria
Any
volums complets
1980
1981
1982
1986
1989
1990
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2008
2010
2011
2012
2013
2015
164 anys d'escola a Sant Climent, illa de Menorca
-
Alzina Seguí, Pere
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 40-51
- 12 p. -
Ver registro completo
Autoconcepto y rendimiento escolar: relaciones con otras variables psicopedagógicas
-
Manassero Mas, M. Antònia
;
Vázquez Alonso, Ángel
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 144-165
- 22 p. -
Ver registro completo
Didáctica general versus didácticas específicas: un viaje de ida y vuelta
-
Rosselló Ramon, Maria Rosa
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 134-142
- 9 p. -
Ver registro completo
Els orígens de l'ensenyament secundari públic a Menorca: de l'Escola de Nàutica a l'Institut Lliure de Segon Ensenyament 1855-1869
-
Motilla Salas, Xavier
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 24-38
- 15 p. -
Ver registro completo
Estudio sobre las competencias cognitivas de los educadores sociales
-
Muñoz, Antonio
;
Ballester Brage, Lluís
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 168-190
- 23 p. -
Ver registro completo
Factores de exclusión de los alumnos inmigrantes en la interacción con los docentes
-
Vecina Merchante, Carlos
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 192-203
- 12 p. -
Ver registro completo
Família, educació i treball a la societat de la informació des d'una perspectiva de gènere
-
Pascual Barrio, M. Belén
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 206-214
- 9 p. -
Ver registro completo
Intervencions i estratègies en la millora de l'esportivitat i la reducció de les conductes violentes en l'esport
-
Palou Sampol, Pere
;
Borràs Rotger, Pere A.
;
Ponseti Verdaguer, Francesc X.
;
Vidal Conti, Josep
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 226-237
- 12 p. -
Ver registro completo
José María Eyalar: la influència francesa en la renovació de la didàctica de les matemàtiques
-
Comas Rubí, Francesca
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 88-100
- 13 p. -
Ver registro completo
L'enfrontament mare/filla: el conflicte de la dona com a reproductora del patriarcat
-
Haro Matas, M. Antonia
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 256-268
- 13 p. -
Ver registro completo
La emergencia de un nuevo modelo de mujer en la Segunda República
-
Colom Bauzà, Joana
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 78-85
- 8 p. -
Ver registro completo
La familia y el aprendizaje de los malos tratos
-
Touza Garma, Carmen
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 216-224
- 9 p. -
Ver registro completo
La herencia institucionista y la enseñanza activa en Mallorca
-
Garcerán Aulet, Rafael
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 54-75
- 22 p. -
Ver registro completo
La història de l'educació a Menorca. Anàlisi bibliogràfica
-
Colom Cañellas, Antoni J.
;
Alzina Seguí, Pere
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 8-22
- 15 p. -
Ver registro completo
La teoría freiriana como fundamento para el aprendizaje activo en la universidad ¿una propuesta pedagógica utópica?
-
Azevedo Brasileiro, Tania Suely
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 118-132
- 15 p. -
Ver registro completo
Paràlisi cerebral i medi aquàtic: una experiència pràctica per a la millora de la qualitat de vida
-
Cantallops Ramón, Jaume
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 240-254
- 15 p. -
Ver registro completo
Satisfacción de usuarios de programas de tratamiento de drogodependencias. Validación de un modelo de evaluación
-
Fernández Coll, M. Cristina
;
Canal Montiel, Sergi
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 270-283
- 14 p. -
Ver registro completo
Transició democràtica a les Illes Balears. Una perspectiva educativa des de la revista Lluc: 1979-1983
-
Burgués Mestre, Joan J.
Educació i cultura 2005, no. 18, pp. 102-116
- 15 p. -
Ver registro completo
Legal
|
Crèdits
|
Contacte
|
OAI Records
|
Admin
Biblioteca digital desenvolupada per l'
Àrea de Biblioteca, Documentació i Arxiu, Unitat de Digitalització i Preservació Digital.