Taula (ISSN 0214-6657) és editada pel Departament de Filosofia de la Universitat de Illes Balears, des de 1982, i és el referent dels estudis filosòfics a les Illes Balears. Publica des dels inicis, articles i monografies sobre aspectes genèrics propis de filosofia, així com monografies dedicades als filòsofs més representatius del pensament filosòfic. Hi col·laboren tant professors del mateix departament de Filosofia, com professors convidats d'altres universitats espanyoles i estrangeres, i alumnes que cursen estudis de Filosofia.

Aquesta col·lecció consta de 32 volums.

Com es pot trobar informació a la col·lecció Taula - Volums Complets : Quaderns de pensament