Caligrama (ISSN 0213-0971), editada per la Secció de Filologia Hispànica de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de les Illes Balears des de l'any 1984, va ser publicada fins l'any 1993. Va ser continuada per Grama y cal : revista insular de filología. Publicà des dels inicis, estudis sobre llengua i literatura espanyola i en la que hi col·laboraren professors de la mateixa Facultat, així com professors convidats d'altres universitats espanyoles. En va ser coordinador el professor Perfecto Cuadrado.

Aquesta col·lecció consta de 8 volums.

Com es pot trobar informació a la col·lecció Caligrama - Volums Complets : Revista insular de filología