Anuari de l'educació de les Illes Balears

Consultau també Anuari de l'educació de les Illes Balears per articles.

L’Anuari de l’Educació de les Illes Balears és el resultat d’un procés de col·laboració entre la Fundació Guillem Cifre de Colonya i la Universitat de les Illes Balears. Així, el present Anuari és una iniciativa del Grup d’Investigació i Formació Educativa i Social (GIFES) del Departament de Ciències de l’Educació de la Universitat de les Illes Balears, coordinat i dirigit pel doctor Martí X. March i Cerdà.

L’objectiu fonamental de l’Anuari de l’educació de les Illes Balears consisteix a posar a l’abast del públic interessat, dels professionals de l’educació, dels membres de la comunitat educativa, dels responsables polítics i de la societat en general les informacions bàsiques sobre els diversos aspectes del sistema educatiu de les Illes Balears.

Aquesta iniciativa començà l’any 2004 i té una periodicitat anual.

Aquesta col·lecció consta de 13 documents.

Com es pot trobar informació a la col·lecció Anuari de l'educació de les Illes Balears - Volums Complets