PRINCIPAL AJUDA PREFERÈNCIES
A-C E-J L-N P-U
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Ajudar l’infant a esdevenir adult, ajudar l’adult a esdevenir infant. La contribució de la pràctica psicomotriu al procés de creixement i de maduració de l’infant i de l’adult - Tagliavini, Mara
IN 2013, vol. 4, núm. 1, pp. 123-134 | 13 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Alumnado trilingüe en educación secundaria - Grisaleña, Jesús ; Alonso, Esmeralda ; Campo, Alejandro
IN 2008, vol. 1, núm. 0, p. 87-104 | 19 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Anàlisi de les realitats educatives als primers anys des d'una perspectiva social, política, cultural i ètica - Vila, Ignasi
IN 2009, vol. 2, núm. 1, pp. 009-010 | 3 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Anàlisi de l’evolució i situació actual de les escoles de música i/o dansa reconegudes a les Illes Balears - Berbel Gómez, Noemy
IN 2012, vol. 3, núm. 2, pp. 036-066 | 32 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Aplicando mapas conceptuales en teoria de autómatas para evaluar aprendizaje significativo - Veloz Ortiz, Jorge Fdo. ; Veloz Ortiz, Luis Efrén ; Rodríguez Moreno, Iovanna ; González, Fermín
IN 2011, vol. 3, núm. 1, pp. 161-168 | 9 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Aprendizaje integrado de contenidos y lengua : AICLE - Aliaga Ugarte, Rosa
IN 2008, vol. 1, núm. 0, p. 129-138 | 11 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF «Aprendre a estimar», un programa de prevenció de la violència de gènere destinat a les noies del centre socioeducatiu «Es Pinaret» - Ribas Galumbo, Elisa ; Escoda Trobat, Marta
IN 2009, vol. 1, núm. 1, pp. 119-128 | 11 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Aproximació a la mesura ECTS i disseny de mecanismes d’avaluació de les competències socio-profesionals a l’Enginyeria Tècnica Industrial - Alorda, Tomeu ; Verd Martorell, Jaume ; Rodríguez-Navas González, Guillermo
IN 2009, vol. 1, núm. 1, p. 3-24 | 25 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Automatismes en l’adquisició de la lectura a l’educació infantil - Pintado, Joan Miquel
IN 2009, vol. 1, núm. 1, p. 69-90 | 23 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Cap a una educació plurilingüe: una proposta d’investigació-acció - Rosselló Lozano, Virginia
IN 2011, vol. 2, núm. 2, pp. 001-018 | 17 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Comprender la educación en 0-3. Algunas aportaciones desde la práctica psicomotriz - Beñaran Arocena, Álvaro
IN 2013, vol. 4, núm. 1, pp. 021-032 | 13 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Com respon la pràctica psicomotriu a les necessitats dels infants d’avui? Reflexions ètiques - Lemenu, Philippe
IN 2013, vol. 4, núm. 1, pp. 071-083 | 14 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Contextos de colaboración familia-escuela durante la primera infancia - Mir, Marisa ; Batle, Margalida ; Hernández, Marta
IN 2009, vol. 1, núm. 1, p. 45-68 | 25 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Contexto y contacto en el aprendizaje de lenguas extranjeras - Juan Garau, Maria
IN 2008, vol. 1, núm. 0, pp. 047-066 | 21 p. - ISSN: 1989-0966
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Cuidant els infants ben petits i les seves famílies : portes obertes i mètode cangur a la unitat de neonatologia - Lluch, Verònica
IN 2009, vol. 2, núm. 1, p. 17-22 | 7 p. - ISSN: 1989-0966