PORTAL SOCIAL AJUDA PREFERÈNCIES
A B C D E F G H I J K L M N O P Q-R S T U V W-Z
tanca aquesta secció de la biblioteca 1 Carabias-Galindo, David
Visualitza el document Visualitza el document en PDF El alumnado de primaria con Trastorno por Déficit de Atención/Hiperactividad (TDAH) : la Musicoterapia como herramienta integradora dentro del contexto del aula de música
Autoria: Acebes-de-Pablo, Alberto ; Carabias-Galindo, David
Font de l'article: Revista electrónica de LEEME, n. 38, 2016, pp.1-16
Agència editora: Universidad de Valencia
Any de publicació: 2016
Tipus de recurs: Article de publicació periòdica
Matèria en Català: Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat ; Música--Ensenyament ; Musicoteràpia per a infants ; Investigació educativa ; Educació inclusiva
Matèria en Espanyol: Trastornos por déficit de atención con hiperactividad ; Música-Enseñanza ; Musicoterapia para niños ; Investigación educativa ; Educación inclusiva
Matèria en Anglès: Attention-deficit hiperactivity disorder ; Music--Instruction and study ; Music therapy for children ; Inclusive education
Nota: Music therapy as an integrative tool for pupils with attention-deficit hyperactivity disorder (ADHD) in the music classrooms at elementary schools