PORTAL SOCIAL AJUDA PREFERÈNCIES
A B C D E F G H I J K L M N O P Q-R S T U V W-Z
tanca aquesta secció de la biblioteca 1 Pardo, Aurelia
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Protocolo de identificación y evaluación del alumnado de altas capacidades intelectuales en centros escolares : el reto de dar respuesta a las necesidades educativas de este alumnado
Autoria: Rodriguez, Rosabel ; Rabassa, Georgina ; Salas, Rocío ; Pardo, Aurelia
Agència editora: Universitat de les Illes Balears
Any de publicació: 2017
Tipus de recurs: Document tècnic
Matèria en Català: Infants superdotats -- Identificació ; Infants superdotats -- Avaluació ; Infants superdotats -- Educació ; Escoles
Matèria en Espanyol: Niños superdotados -- Identificación ; Niños superdotados -- Evaluación ; Niños superdotados -- Educación ; Escuela
Matèria en Anglès: Gifted children -- Identification ; Gifted children -- Evaluation ; Gifted children -- Education ; Schools