PORTAL SOCIAL AJUDA PREFERÈNCIES
A B C D E F G H I J-L M N-O P Q-R S T-U V-X
tanca aquesta secció de la biblioteca 3 Editorial Enfoques Educativos
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Estudio sobre la intervención con Software educativo en un caso de TDAH.
Autoria: Raposo-Rivas, Manuela ; Salgado-Rodríguez, Ana Belén
Font: Revista nacional e internacional de educación inclusiva, vol 8, n. 2, 2015, pp. 121-138
Agència editora: Editorial Enfoques Educativos
Any de publicació: 2015
Tipus de recurs: Article de publicació periòdica
Matèria en Català: Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat ; Educació--programes d'ordinador ; Educació--Investigació
Matèria en Espanyol: Trastornos por déficit de atención con hiperactividad ; Educación--Programas de ordenador ; Investigación educativa
Matèria en Anglès: Attention-deficit hiperactivity disorder ; Education--Computer programs ; Education--Research
Nota: Study on educational software intervention in a ADHD case
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Inclusión educativa del alumnado con TDA/H : estrategias didácticas generales y organizativas del aula
Autoria: Estévez Estévez, Beatriz ; León Guerrero, Mª José
Font: Revista nacional e internacional de educación inclusiva, vol 8, n. 3, 2015, pp. 89-106
Agència editora: Editorial Enfoques Educativos
Any de publicació: 2015
Tipus de recurs: Article de publicació periòdica
Matèria en Català: Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat ; Educació inclusiva ; Educació
Matèria en Espanyol: Trastornos por déficit de atención con hiperactividad ; Educación inclusiva ; Educación
Matèria en Anglès: Attention-deficit hiperactivity disorder ; Inclusive education ; Education
Nota: Educational inclusion of students with ADHD: general learning an organizational classroom teaching strategies
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Perspectivas teóricas y prácticas de las dificultades de aprendizaje. Identificación del problema y elección del tratamiento
Autoria: Mateos Mateos, Rocío
Font: Revista nacional e internacional de educación inclusiva, vol 9, n. 1, 2016, pp. 70-78
Agència editora: Editorial Enfoques Educativos
Any de publicació: 2016
Tipus de recurs: Article de publicació periòdica
Matèria en Català: Trastorns de l'aprenentatge ; Infants--Malalties--Tractament ; Neurofisiologia del desenvolupament
Matèria en Espanyol: Trastornos de aprendizaje ; Niños -- Enfermedades -- Tratamiento ; Desarrollo neurológico
Matèria en Anglès: Learning disabilities ; Children--Diseases--Alternative treatment ; Developmental neurophysiology
Nota: Theoretical perpectives and practices of learning difficulties. Problem identification and choice of treatment