PORTAL SOCIAL AJUDA PREFERÈNCIES
A B C D E F G H I J-L M N-O P Q-R S T-U V-X
tanca aquesta secció de la biblioteca 1 Universidad de Castilla-La Mancha
Visualitza el document Visualitza el document en PDF Cuestionario para valorar las condiciones organizativas y curriculares en las aulas de educación primaria para responder a las necesidades educativas del alumnado con TDAH
Autoria: Estévez, Beatriz ; León, María José
Agència editora: Universidad de Castilla-La Mancha
Any de publicació: 2017
Tipus de recurs: Capítol de llibre
Matèria en Català: Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat ; Educació inclusiva ; Educació primària ; Infants
Matèria en Espanyol: Trastornos por déficit de atención con hiperactividad ; Educación inclusiva ; Menores
Matèria en Anglès: Attention-deficit hiperactivity disorder ; Inclusive education ; Children
Nota: Capítol 11 de la monografia "Retos de la educación inclusiva para construir una sociedad incluyente